Дякую, за коментарі. Але давайте подивимося на проблему з іншого боку. Якщо звести все до інвестицій (авто + гбо пропан) та окупності, то не все так однозначно...
п1. Карбюратор 1,3 чи 1,5. Ціна авто б/в ~ 2500уо + гбо ~ 380уо. (разом 2880уо) Середня витрата по газу після - 11л
п2. Інжектор 1,6. Ціна авто б/в ~ 4500уо + гбо ~ 690уо. (разом 5190уо) Середня витрата по газу після - 10л
Тобто при їзді 500 км/міс (я мало їжджу...) економія складатиме 5л*6,7грн=4,2уо/міс, термін окупності різниці між п.1 та п.2 (2310уо) - 46 років

)))))
А якщо припустити що 2000уо можна вкласти в п.1 (легкі диски, капремонт двигуна при потребі і професійне регулювання карбюратора, регулювання чи заміна всього що може давати зайве тертя, прямий повітряний фільтр, всі економні лампочки... тут можна перераховувати довго, бо за 2000уо можна багато вкласти), різниця в 1л має взагалі щезнути... А інжектор та пізніші моделі четвірок ще й трохи дорожчі в обслуговуванні...
Виправте, якщо я помилився (найбільш критичний момент мого обрахунку це мабуть реальна витрата по газу) в розрахунках, але вибір з точки зору очевидний - п.1